poniedziałek, 18 lipca 2011

Wyzwanie

Ile książek czytasz w ciągu roku? To pytanie pojawia się ostatnio dosyć często, na fali popularności akcji propagujących czytelnictwo. Zaczęłam się nad tym zastanawiać po dumnej deklaracji pewnego znajomego: "Czytam około dwudziestu książek rocznie". A ja? Przyjaciele i rodzina śmieją się, że jestem uzależniona od literek. Nie wydaje mi się, żebym czytała wyjątkowo dużo, ale z czystej ciekawości postanowiłam sprawdzić ile tomów przechodzi przez moje ręce w ciągu 12 miesięcy.
Czyli od dzisiaj przez rok- start!

4 komentarze:

  1. Dobry pomysł!Pomimo, iż nie prowadzę typowego bloga z recenzjami książek, gdzieś są blisko mnie.Przyłączam się do wyzwania...od dziś numeruje wrażenia po przeczytaniu na blogu.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wsparcie i również życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń