piątek, 12 sierpnia 2011

10- Amazonia

Jeszcze niedawno bardzo się bałam. Gryzłam palce i nerwowo machałam nogą, ociągałam się z pójściem spać i rozglądałam w popłochu. Prześladowały mnie wizje krwiożerczych piranii i olbrzymich jaguarów, jadowitych węży i ognistych mrówek. Nie był to wcale skutek oglądania zbyt wielu filmów klasy B, tylko lektury "Amazonii" Jamesa Rollinsa- powieści przygodowej w stylu Clive'a Cusslera.

W amazońskiej dżunglii giną bez śladu członkowie amerykańskiej ekspedycji naukowej. Po czterech latach niespodziewanie odnajduje się jeden z nich; mężczyzna jest skrajnie wyczerpany i niedługo potem umiera. Jego pojawienie się jest tym bardziej niesamowite, że w trakcie pobytu w Amazonii w tajemniczy sposób odzyskał on amputowane ramię.

Odnalezienie jednego z członków ekspedycji powoduje, że w jej ślad rusza kolejna grupa- ma ona nie tylko uratować resztę naukowców, ale także odkryć czynnik umożliwiający regenerację ludzkiego ciała. Trop prowadzi do mitycznego plemienia Krwawych Jaguarów, władców dżungli, o których miejscowi Indianie mówią z grozą. Wkrótce okazuję się, że ich opowieści nie są wytworem wyobraźni, a członkowie ekspedycji muszą zmierzyć się z potworami rodem z najczarniejszych snów- po to tylko, by trafić do piekła...

Wydana przez Wydawnictwo Albatros
Emocje gwarantowane. A w pakiecie chwila zadumy nas tajemnicami, które mogą kryć w sobie niezbadane obszary naszej planety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz