środa, 18 lipca 2012

KONIEC

Od podjęcia wyzwania minął dokładnie rok. W tym czasie przeczytałam 101 książek, nie licząc tych związanych ze studiami. Zdarzało mi się również czytać po kilka rozdziałów czy stron z dobrze znanych i lubianych pozycji, w międzyczasie pochłaniałam też czasopisma i artykuły w internecie.

Prowadzenie bloga sprawiło mi wiele przyjemności, nauczyłam się też systematycznie pisać. Fakt, iż musiałam opisywać każdą z książek sprawił, że zastanawiałam się nad ich treścią, stylem, odkrywałam też, co najbardziej mi w danych gatunkach odpowiada, a czego nie lubię. Każdemu miłośnikowi literatury polecam takie doświadczenie.

Zastanawiam się nad dalszym pisaniem - myślę, że warto, choćby dla samej siebie.

PS: Dzięki za wsparcie, pożyczanie książek i kibicowanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz